Saturday 24 December 2011

Februari 2012.: knp ia mempunyai tarikh yang sangat penting buat aku, Lisa Surihani dan Yusri Kru?

assalamualaikum..selamat berhujung minggu semua. apa khabar korang? ada apa2 plan x hari ni? kalau xda plan, meh la jengah2 blog dang yang x seberapa ni. hehehe

rasa tertanya2 x bila tengok tajuk entry mcmtu? rasa mcm nak baca tak? hehehe.. saja je wat tajuk entrypoyo2 sket.. hehehe

seperti yang dah diumumkan oleh kedua2 bakal pengantin, diorang tetapkan 23 Februari sbgai tarikh pernikahan diorang kan. dan pada 26 Februari sebagai tarikh utk majlis resepsi kan. hehehe ada kaitan tau dengan dang. kaitan dari segi tarikhla. hehehe. but dont get confused ya. bkn nak kawen jgk pada tarikh tu. tapi InsyaAllah, kalau xda aral melintang, 26 Februari 2012 tu, kebarangkalian untuk ada 1 event kat umah dang. mungkin akan ada majlis pertunangan seorang gadis ayu.. kehkehkeh.. perasan je kan ^____^.

insyaAllah kalau dipermudahkan segala urusan, dang dan si jantung limpa (InsyaAllah bakal imam solat dang) akan mengikat tali kapal.. ehhhh.. tali pertunangan. harap sangat saat tu Allah permudahkan urusan kami. Allah bagi kami keringanan utk membina masjid di jalan yang diredhaiNya. dang harap blogger2 len dpat la doakan. InsyaAllah bila dah dekat majlis tu nanti, dang akan announce lagi n jemput rakan2 blogger ke majlis dang. kalau orang sanggup datang ke Kepala Batas, Pulau Pinang, datang tau.. hehehe..

dang harap rakan2 blogger yg lain dapat doakan kebahagiaan dang. sobsob.. mcm tacing pulak.. huhu.. pendek kata, meh la kita doakan kebahagiaan di antara kita blogger2 yang ada kat Malaysia ni dan panjang kata, meh la kita doakan kebahagiaan umat Islam kat dunia ni.

pink gitu..hehehe..


k selamat bertemu kembali.. tatatititutu ^____________________________^

4 comments: