Wednesday 20 April 2011

sayang mereka ♥♥♥♥

assalamualaikum... mOod untuk berblOgging datang kembali dengan meriahnya.. Alhamdulillah syukur.. sedikit sebanyak kegelisahan hati semakin berkurangan.. dek doraongan dan kata2 semangat dari ibu tercinta dan kawan2 tersayang, saya kembali bersemangat.. nak2 bila nak dekat final exam yg x brapa hari je lagi tinggal..
dalam entry sblm ni sy ada post pasal pemergian kekasih hati yang sangat disayangi dari hidup sy kan..kini sy nak post lg tentang mereka2 yang terlibat dalam menceriakan hari2 sy kembali..
sayang sangat kat mereka2 ni ♥♥♥♥♥♥ =)
nak tau x sape2 yang terlibat dalam menceriakan hari2 suram saya? jeng jeng jeng!!!!...
kawan2 yang sangat saya sayang..
diorang yang sangat2 menceriakan hari2 saya..bila dengan dOrang, sy rasa happy betul..
terima kasih ALLAH sebab mengurniakan rakan2 sebaik mereka..
selama beberapa hari sy mengalami kemurungan, dengan bantuan mereka yang kini sangat disayangi, hati ini menjadi semakin tabah.. sabar menanti walaupun penantian itu satu penyeksaan..
jOm kita terjah lg gambar2 terindah kami bersama =)

sangat2 suka dengan gambar ni..comellll...


kami berkepala hitam..kikiki


ni plak aktiviti kami selanjutnya.. tgk pertunjukan air..sangat2 cantik dan teruja.. time ni terdetik di hati, alangkah indahnya kalau dapat tgk dengan si dia..Aminnn..mudah-mudahan termakbul..

7 jiwa, 1 hati..

last kali sblm balik, sempat jgk kami singgah makan kat tanjung lipat..makanan dia sedap.. berlaku penjimatan yg sangat hebat ye di sini.. kos untuk 8 org makan hanya rm25.60.. memang tak arrr..jimat sgt2..
tgk la adik2 sy sangat laparrr...

saya sangat2 sayangkan mereka.. kini susah senang kami sentiasa bersama..lebih hangat daripada biasa.. semakin rapat persahabatan kami, semakin sayang nak meniggalkan ums tercinta..
last but nOt least, Orang yg sentiasa x putus2 memberikan semangat dan dOrOngan pada sy sepanjang masa adalah QUEEN OF MY HEART..


my belOved mOm..sayang mak saya ketat2..sejak ada masalah ni, hubungan kami bertambah erat..mak sentiasa nak tahu tentang perkembangan anak tunggalnya ni.. mak, jgn risau, dengan adanya kawan2 kat sini, anak mak akan jadi kuat.. terima kasih untuk segalanya mak..huhu..tOuching la pulak..
alamakkk... baru terperasan.. dalam gambar ni muka sy nampak garang la kan..huhu..semua ni gara2 celak yg sy x pandai lgsg nak pakai..kiki..
akhir kata, saya sangat sayangkan mereka yang muncul dalam hidup saya n menceriakan hari2 saya..
Ya ALLAH, Kau lindungilah orang2 yang sentiasa bersamaku.. sesungguhnya aku sangat sayangkan mereka.. Aminnn..

1 comment:

  1. kami pun saayyyyyyannnnnnnggggg!! kak zaii !! sangattt2x ketatt2x sempit2x kikikiki.. ^__^

    ReplyDelete